Objednávací systém
- využívať ho môžu naši ambulantní pacienti – preto Vás opäť prosím podopĺňať nám kontakty na Vás, ev. nahlásiť prípadné zmeny (mobilné číslo, e-mail)
- objednať sa môžete cez mobil, tablet, osobný počítač
- v prípade závažného stavu dieťaťa, ktoré neznesie žiaden odklad + najmenšie bábätká radšej volajte telefonicky a zaradíme Vás na vyšetrenie MY IHNEĎ ev. ihneď ako to bude možné
- na SMS, z ktorej Vám príde pozvánka ( správa ) sa nedá odpovedať
- ak mi chcete poslať odpoveď alebo odkaz používajte stále ambulantný email: info@mudrstorcelova.sk alebo v prípade akútneho problému volajte na číslo ambulancie 032-6526408
Chcem sa objednať pri chorobe
- využite objednanie cez:
- odkaz na stránke
- odkaz v predchádzajúcej objednávke
- https://pacient.smartbooking.sk/profil-spolecnosti/4G7b4Nm8me
- vyberte si či ide o vyšetrenie alebo kontrolu po chorobe
- vyberte si dátum, čas vyšetrenia, informácie o pacientovi
- je potrebné napísať aj krátky aspoň párslovný odkaz ohľadom zdravotného problému (môžete event. priložiť fotku…)
- SMS-kou Vám príde verifikačný kód – ten vyplníte
- ráno po príchode do práce Vám objednávku schválime
- v prípade, že sa objednáte na čas medzi 7:00 – 8:00 nasledujúceho dňa, príďte – nečakajte na verifikáciu… Nestíhali by sme to.
Chcem sa objednať na nepovinné očkovanie, prevenciu (pacienti starší ako 19 rokov), požiadať o vypísanie e-receptu…
- postupujte ako pri chorobe
Príde Vám pozvánka na vyšetrenie od nás
- v prípade, že Vám pošleme pozvánku na prevenciu, nájdete v nej deň a čas prevencie
- nezabudnite „rozkliknúť“ aj informácie o rezervácii v SMS (emaili): v poznámke od nás nájdete: či je potrebné prísť nalačno, čo je potrebné doniesť, eventuálne, či sa týka prevencia viacerých súrodencov naraz – niekedy odošle sestrička pozvánku iba na jedného.
- pri niektorých prevenciách Vám môžeme poslať pozvánku, pri ktorej si sami vyberiete čas vyšetrenia – bude sa to týkať hlavne starších pacientov (prevencie po 19 rokoch)
- v prípade, že Vám náš čas nebude vyhovovať, ozvite sa! Vieme to samozrejme posunúť na iný termín
V prípade, že zo závažných dôvodov (choroba, náhla neplánovaná neprítomnosť na ambulancii) nebude možné realizovať vyšetrenie z našej strany, budeme Vás o tom cestou objednávacieho systému informovať. Preplánujeme Vám vyšetrenie. V prípade, že Vám nový termín nebude vyhovovať, treba nás samozrejme kontaktovať.